Laky, laky a zase ty laky….
 
Laků na nehty mám doma opravdu spousty. Mám laky, červené, růžové, světlé i tmavé, drogérkové i profesionální. Mám laky všech různých barev i značek. Laky na nehty totiž miluji! Bohužel ony nemilují mne, lépe řečeno mé nehty. V minulosti jsem nosila nehty gelové, protože se mi líbilo, že mám ruce neustále upravené. Co už se mi líbilo ale méně, byl čas, který jsem jednou za 3 -5 týdnů musela při jejich doplnění strávit. Zvláště v době, kdy jsem se připravovala na státnice a každá hodina strávená jinak, než učením, pro mě znamenala vysloveně otravu. A tak jsem si řekla, že se jich alespoň na chvíli zbavím a začnu si pěstovat své přírodní nehty, které si budu sama lakovat. No, kdyby to bylo tak jednoduché! To, jak vypadaly mé vlastní nehty po odstranění gelových všem těm, které tuto zkušenost máte, asi nemusím vyprávět. Mé nehty byly v katastrofickém stavu. Křehké, třepící se, tenké. Nalakovat je tak, aby na nich lak vypadal hezky a vydržel alespoň dva dny, bylo nad lidské úsilí. Ačkoliv jsem jejich zdraví podporovala různými vitamíny, a to jak zevnitř prostřednictvím tablet, tak také zvenku – vitamínovými laky, trvalo více než dva roky, než se mé nehty dostaly opět do myslitelného stavu a začaly normálně růst. Co se bohužel nezměnilo, je výdrž laku na mých nehtech. Mé nehty se jim brání – doslova zuby – nehty a žádný z nich mi na nehtech hezký nevydrží déle než 2 dny.
 
A tak když se na trhu objevila novinka v oblasti laků - tzv. laky gelové slibující efekt gelových nehtů bez nutnosti použití UV lampy, mé srdce zaplesalo radostí. Jednou z vlastností,  kterou by se tyto laky měly navíc pyšnit, je jejich výdrž. Některé značky slibují výdrž dokonce až 14 dní. A tak jsem neodolala a rozhodla se tento malý zázrak vyzkoušet v praxi.
 
Pojďme se nyní na tři z těchto laků podívat:

Sally Hansen Miracle Gel

První značkou, u které jsem gelové laky bez zapékání objevila, byla právě značka Sally Hansen. U těchto gel-laků je podmínkou, abyste si kromě barevného gelové laku koupily ještě tzn. top coat nebo-li nadlak, který by měl barevný lak zafixovat a prodloužit tak jeho výdrž. Sally Hansen slibuje krásné nehty bez nutnosti úprav až na 14 dní. Koupila jsem si světle růžový odstín č. 160 – Pinky Primise a fialový odstín č. 550 – Hunger Flames. Laky mají hustou konzistenci, tzn. že jejich krytí je velmi dobré již po první vrstvě a mají velmi dobrou schnoucí schopnost. Při odlakovávání je nutné malinko přitlačit, z nehtu je nedostanete tak lehce, jako běžné laky. Moc se líbí také silnější štěteček, se kterým se velmi dobře pracuje. Kdo však čekal výdrž, jako u klasických gel-laků, musím ho zklamat. Na mých nehtech tento lak vydržel hezký maximálně tři dny. Čtvrtý den se lak začal odlupovat. Na rozdíl od klasických laků, kde mívám problém s postupným „ošoupáváním špiček“, se tento lak odlupuje po větších kouscích. Laky Sally Hansen je možné si zakoupit v DM drogeriích. Jejich cena se pohybuje okolo 289 CZK.
 

Flormar Up to 7 days Shine and color

Druhým krasavcem v mé sbírce se stal gelový lak od značky Flormar v odstínu č. 022 Immortal love – tmavá krvavá červená. Tento lak má stejně jako gelový lak od Sally Hansen velmi hutnou konzistenci a krásný široký štěteček, který mně osobně u jakéhokoliv laku vyhovuje. I zde jsem však byla zklamaná jeho výdrží. První den po nalakování jsem se kochala úžasným gelovým efektem a v nadšení jsem přemýšlela nad koupi dalšího odstínu. To však opadlo již druhý den, kdy se mi lak začal loupat. I u tohoto laku je nutné si zakoupit Super Gel Top Coat, tedy vrchní gelový lak. Malou nevýhodou u těchto laků spatřuji v hranatém uzavírání, kdy není zcela jednoduché lak úplně dovřít a zabránit tak jejich vysychání. Oba laky, tedy barevný gelový lak i Top Coat je možné si nyní pořídit v akci v drogeriích Rossmann za cca 149 CZK.

 



Essence Gel Nail 

Žhavou novinkou a posledním gelovým lakem v mé sbírce je lak od Essence, který jsem si pořídila na doporučení své kamarádky. V nabídce má Essence opravdu velké množství odstínů, svého favorita si tak jistě vybere každá z Vás. Já jsem neodolala odstínu č. 16 – fame fatal (krásně sytá červená barvička),  č. 11 – 4 ever young (růžový odstín vhodný na horké letní počasí) a č. 13 – forgive me (spíše neutrální hnědorůžový odstín). Po nalakování je gelový efekt opravdu nádherný. Barvy jsou krásně syté, štěteček široký. Lak také poměrně rychle usychá. Po prvním dnu jsem plesala radostí, že jsem snad i já konečně našla držáka v oblasti laků na nehty a že mi třeba vydrží krásný déle než 2 dny. Omyl. Lak se sice neloupal první den, dokonce mi na nehtech vydržel hezký i den druhý. Třetího dne však došlo ke stejnému efektu, jako u ostatních, tzn. začal se mi loupat po kouscích. Laky značky Essence seženete v každé drogerii Rossmann za cenu  - barevný lak 44,90 CZK, podlak i nadlak pak za cenu 74,90 CZK.
 

 
 

Shrnuto a podtrženo – gelové laky mají pravděpodobně větší výdrž než laky běžné, avšak slibovaný zázrak v podobě 14 denní výdrže, se bohužel nekoná. Jak jsem se ale již zmínila, mé nehty nepatří mezi nejpevnější. Pokud tedy máte nehty zdravé a pevné, vydrží Vám tyto laky o něco déle.

A co vy? Máte s gelovými laky zkušenost? Vydrží Vám déle než laky klasické?
 
Mé milé čtenářky, to by bylo pro dnešek vše. Mějte se moc krásně a nezapomínejte se usmívat! Protože jak řekl jeden chytrý člověk: „Úsměv je světlo, jež se ukáže v okně obličeje a naznačí, že srdce je doma.“

  
Vaše Vendula

 

 

 


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky